Nowy standard w klasie 4 ton
Druga generacja 5680 Z może być wyposażona w silnik 45 kW (61 KM) lub 55 kW (75 KM) Deutz turbo diesel. Pomimo swych kompaktowych rozmiarów maszyna zapewnia więcej mocy niż kiedykolwiek. 5680 Z jest to najmocniejsza maszyna w swojej klasie jaką stworzył Schaffer. Potężna moc na kołach oraz ogromny udźwig w połączeniu z przyjemnym prowadzeniem czyni maszynę naprawdę wyjątkową. Centralny przegub jednokierunkowy i tylna oś wahliwa oferują znacznie większą stabilność niż maszyny konkurencji. Standardem jest hydrauliczny napęd wentylatora, który pracuje bardzo cicho.
Dane techniczne
- Masa operacyjna 4,240 kg / 4,390 kg z kabiną
- Prędkość jazdy 20 km/h, Opcja: 30 km/h
- Długość z łyżką 5,120 mm
- Szerokość (patrz załącznik koła) 1,720 – 1,820 mm
- Wysokość z dachem 2,410 mm
- Wyskość z kabiną / opcja 2,530 / 2,410 mm
- Promień skrętu 1,830 mm
- Wys, podnoszenia (punkt obrotu łyżki) 3,400 mm
- Maks. siła podnoszenia 2,800 kg
- Obciążenie destabilizujące na wprost (paleciak)** 2,363 – 2,518 kg
- Obciążenie destabilizujące na wprost (łyżka)** 2,901 – 3,098 kg
* opcjonalnie
** zgodnie z ISO 8313 (ramię na wprost)
Wyposażenie seryjne:
- 4-cyl. silnik Deutz diesel TD 2.9, 45 kW (61 KM) / 55 kW (75 KM)
- DOC i DPF dla zgodności z normami emisji Stage V
- Hydrostatyczny stały napęd na 4 koła sterowany pedałem
- Wysokociśnieniowy napęd HD-plus
- Koła 15.5/60-18 AT-621, offset +40
- HTF (High Traction Force)
- SPT (Schäffer Power Transmission)
- ECO Mode
- Hydrauliczny szybki bieg 20 km/h przełączany pod obciążeniem
- Osie planetarne wzmocnione (HD) z automatyczną blokadą w obu osiach
- Tylna oś wahliwa
- Chłodnica zintegrowana
- Hydrauliczny napęd wentylatora
- Bezobsługowy hamulec wielotarczowy, hamulec roboczy i parkingowy
- Bezobsługowy przegub środkowy
- Światła robocze LED: 2 x z przodu, 1 x z tyłu
- System oświetlenia bez ABE (certyfikatu dopuszczającego) zgodnie z zarządzeniem StVZO
- Ramię typu Z z aut. poziomowaniem narzędzi
- Hydraulika robocza standard / opcja: 64 / 76 l/min.
- Kolumna kierownicza regulowana
- Licznik godzin, kontrolka paliwa, czujnik paliwa i temperatury
- Podłokietnik prawy
- Przeciwwaga tylna końcowa i zaczep tylny
- Wyłącznik prądu
- 2-stopniowy filtr powietrza z wysokowydajnym systemem oczyszczania wstępnego
- Czujnik obecności operatora w siedzeniu
- Głowica typu ładowarka kołowa z ryglowaniem hydraulicznym